Jag är tillbaka! (:

Tjeena mittbena (:

Nu har jag kommit tillbaka från Frankrike det var 36+ grader en dag puuh vad varmt (: Badat i medelhavet för första gången. sakna redan frankrike lööv it (: Men det var skönt att komma tillbaka til Icha. Egentligen kom jag hem 12 på natten i förrgår och sen nästa dag var det viktigt att vara med icha för meej saknade ju hon !! Idag fyllde mamma år så vi åt på thai resturang med mormor och nu e jag hos pappa fick köpa en Ben and Jerry på hemmakväll pappa betalde den kostar 33kr om man har medlemskort (: Köpte Phish food fanns inte så många kvar Imorgon tror jag det kommer en frankrike bildbomb tror jag (:

Grattis icha på namnsdagen !

Kraam/ Inaa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0